I miss U so much :'(

15.3.11

Assalamualaikum...
rindu pulak dengan kek0tak ni..tadi g bl0gwalking bl0g2 orang yang aku suka kelip2 mata.. macam2 jenis blog ade, ade yang suka cite pasal hal peribadi, yang suka wat contest tok tarek ramai follower, ade jugak blog yang over blogger..aku aku aku ?? aku pulak suka duduk diam lam dunie sendiri.. :)

Bukan tak suke becamp0r ngan 0rang tapi aku suka d0k buat hal sendiri tak saketkan hearty orang kan kan kan....aku buat blog ni bukan t0k tarek foll0wer beriban2.. tapi juz untuk puaskan hearty aku dengan apa yang aku cite..

takde foll0wer ramai p0n xpe maseh ade mata c0mel yang datang teng0k walaup0n xsampai satu setengah orang...satu setengah??? maksudnya s0rang tu memang ikhlas sejati usyar bl0g aku yang insan2 lain tak sengaja type kat bapak g0ogle terkelik blog aku..ekeke~ padehal dia xtau sapekah aku..heheh :)

eh2 nape aku punya ayat dah jadi macam gini?? saje nak 'mencapub' guna word yang memang salu aku cakap lam percakapan...asek word skema al suci je bila tulis entry...b0san wo0... hip0krit je aku neng0k aku tulis ayat ala2 tak bersalah dan tak pernah wat salah..hahaha...

mesti ada yang gila meroyan xmau tengok blog aku dah pas bace setiap ejaan bahasa melayu dihancurkan oleh aku..ayat tah pape..takpe2...saya tetap senyum manis pada anda...



sebenarnya aku rindu pada Allah...rasa macam wat salah beratus2 kali.. sampaikan aku tak tau macam mana nak dapatkan hearty aku yang dulu.. aku tak pernah terima dugaan yang hebat..kenapa?? hanye aku yang tau... dan mungkin aku yang xpernah nak usaha...

* saat ni aku rasa sebak tibe2  *

k la next time aku kembali tulis entry merepek ye..!! go cik ct..!! As Salam.. :'(
 
S Pink Premium Pointer